1
|
پژوهش درخصوص روش ها و ابزارهای نوین یادگیری الکترونیکی و یادگیری با تلفن همراه.
|
2
|
طراحی، ارائه و ارزشیابی یادگیری ترکیبی در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور
|
3
|
بررسی تطبیقی شیوه های یاددهی – یادگیری در رشته های مختلف در نظام های آموزش ترکیبی کشورهای مختلف
|
4
|
بررسی کاربردی چگونگی تلفیق رویکرد یاددهی – یادگیری سازنده گرایی و فناوریهای نوین در یادگیری نظام آموزش ترکیبی
|
5
|
مطالعه تطبیقی ساختار دانشگاه های باز و از دور در جهان
|
6
|
بررسی تطبیقی نظام آموزش از دور در دانشگاه های جهان و تدوین شاخص های کمی و کیفی فرایندها، مقررات و عناصر آموزشی در نظام آموزش ترکیبی
|
7
|
بررسی تجارب کشورهای مختلف در زمینه کیفیت بخشی به نظام آموزش ترکیبی
|
8
|
پژوهش در خصوص ویژگی های برنامه درسی، روش های یاددهی- یادگیری نظری، عملی، کارورزی، کارآموزی و آزمایشگاهی در نظام آموزش ترکیبی
|
9
|
مطالعه و شناسایی چگونگی کیفی سازی منابع درسی (کتاب، منابع شنیداری- دیداری و ...) در نظام آموزش ترکیبی
|
10
|
پژوهش در خصوص روشهای آزمون سازی و امتحانات در نظام آموزش ترکیبی
|
11
|
پژوهش در خصوص روشهای آزمون سازی و امتحانات کنونی در دانشگاه پیام نور
|
12
|
بررسی جامع تاسیس و راه اندازی بانک سوال دانشگاه پیام نور
|
13
|
برنامه ریزی و تدوین سرفصل برنامه درسی رشته های جدید با رویکرد میان رشته ای
|
14
|
پژوهش درخصوص فرایند آموزش های حضوری کنونی در دانشگاه پیام نور
|
15
|
ارزیابی و پایش کیفیت کنونی آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور.
|
16
|
ارزیابی وضعیت کمی و کیفی کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور
|
17
|
ارزیابی وضعیت کنونی فرایندهای یادگیری در آزمایشگاه های رشته علوم پایه دانشگاه پیام نور و ارائه راهکارهای مناسب پیاده سازی آن ها در نظام آموزش ترکیبی
|
18
|
ارزیابی وضعیت کنونی فرایندهای یادگیری در کارگاه های رشته فنی- مهندسی دانشگاه پیام نور و ارائه راهکارهای مناسب پیاده سازی آن ها در نظام آموزش ترکیبی
|
19
|
ارزیابی وضعیت کنونی فرایندهای یادگیری در کارگاه های رشته هنر دانشگاه پیام نور و ارائه راهکارهای مناسب پیاده سازی آن ها در نظام آموزش ترکیبی
|
20
|
فراتحلیل مقالات علمی مرتبط با آموزش از دور درخصوص دانشجویان
|
21
|
فراتحلیل مقالات علمی مرتبط با آموزش از دور درخصوص اعضای هیات علمی
|
22
|
فراتحلیل مقالات علمی مرتبط با آموزش از دور درخصوص کارکنان
|
23
|
مطالعه و شناسایی مهارتهای تحصیلی دانشجویان در نظام آموزش ترکیبی
|
24
|
مطالعه و شناسایی دانش ها و مهارت های حرفه ای اعضای علمی در نظام آموزش ترکیبی
|
25
|
مطالعه و شناسایی روش های آموزش بهسازی اعضای هیات علمی در نظام آموزش ترکیبی
|
26
|
مطالعه و شناسایی دانش ها و مهارت های حرفه ای کارکنان در نظام آموزش ترکیبی
|
27
|
پژوهش درخصوص فرایند و روش های کنونی آموزش ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه پیام نور
|
28
|
مطالعه و شناسایی روش های آموزش ضمن خدمت مجازی کارکنان در نظام آموزش ترکیبی
|
29
|
مطالعه به کارگیری نظام آموزش از دور در آموزش های غیررسمی فرهنگی- اجتماعی در ایران و جهان
|
30
|
پژوهش درخصوص فرایند و روش های کنونی آموزش های فرهنگی- اجتماعی در دانشگاه پیام نور
|
31
|
مطالعه و شناسایی روش های آموزش غیر رسمی فرهنگی- اجتماعی
|
32
|
پژوهش کلان درخصوص برنامه ریزی، طراحی و برپایی سامانه آموزش مجازی قرآن کریم
|
33
|
پژوهش کلان درخصوص برنامه ریزی، طراحی و برپایی سامانه آموزش مجازی زبان فارسی به خارجیان
|
34
|
پژوهش کلان درخصوص برنامه ریزی، طراحی و تدوین تاریخ شفاهی آموزش از راه دور در ایران
|
35
|
مطالعه و تدوین کتاب شناسی کتاب ها، پایان نامه ها و رساله های انجام شده در حوزه آموزش از دور و دانشگاه پژوهی
|
36
|
مطالعه و تشکیل بانک اطلاعات منابع علمی آموزش از دور و دانشگاه پژوهی.
|
37
|
مطالعه و تشکیل بانک اطلاعات متخصصان آموزش از دور و دانشگاه پژوهی.
|
38
|
پژوهش کلان درخصوص برنامه ریزی، طراحی و تدوین دانشنامه آموزش از دور و یادگیری الکترونیکی
|
39
|
بررسی تحولات جمعیتی کشور و تاثیرات آن در آینده دانشگاه پیام نور
|
40
|
آمایش اطلاعات رشته های تحصیلی و مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور در محیط سیستم های اطلاعات جغرافیایی GIS
|
41
|
تعیین و بررسی شاخصهای تجمیع مراکز، واحدهاو رشته های تحصیلی در دانشگاه پیام نور
|
42
|
شناسایی ظرفیت ها و راهبردهای نظام آموزش از دور جهت توسعه کارآفرینی در دانشگاه پیام نور
|
43
|
بررسی و امکان سنجی تاسیس پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد در دانشگاه پیام نور
|
44
|
ارزیابی عملکرد شرکت های دانش بنیان دانشگاه پیام نور
|